Vrei să faci parte din echipa #AdTwizards?

La Atelierul de Traduceri construim echipa pe criteriul “omul potrivit la locul potrivit”, așadar profită de această oportunitate și haide să facem echipă împreună!

Te poți dezvolta în cadrul companiei noastre prin două modalități:

  • Aplică pentru una dintre pozițiile vacante de mai jos
  • Aplică pentru un stagiu de practică la noi - vezi secțiunea Rookies

Vezi Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidaților în vederea angajării în cadrul S.C. Virginia Bordas Language Services S.R.L

Asistent Manager

Ce așteptări avem de la tine:

  • Business / client oriented
  • Atitudine “can-do”
  • Leadership skills, team player
  • Abilități de comunicare, de organizare și prezentare foarte bune
  • Focusat(ă) pe rezultat
  • Studii superioare
  • Smart, open-minded, proactiv(ă), atent(ă) la detalii și sociabil(ă)
  • Limba engleză (nivel mediu).

Vei fi responsabil(ă) de:

  • Gestionarea sarcinilor administrative;
  • Comunicare permanentă cu clienții;
  • Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori.

Ce îţi oferim:

  • Mediu de lucru smart & cosy
  • Dezvoltare profesională prin experiența dobândită alături de noi și training-uri
  • O cafea bună :)

Comp@Bens:

  • Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și dinamică
  • Full time job
  • Salariu fix
  • Tichete de masă
  • Bonus de performanță
  • Calculator, telefon
  • Te sărbătorești frumos de ziua ta naștere - acasă (zi liberă)
  • Răsplătim fidelitatea - beneficii aniversare în cadrul companiei.

Dacă te-ai decis, așteptăm cu drag să ne cunoaștem! Hai să facem o echipă bună!

Trimite aplicația ta la adresa de email: hr@atelieruldetraduceri.ro

Junior Project Manager

Ce așteptări avem de la tine:

  • Atitudine “can - do”
  • Leadership skills, team player
  • Abilități de comunicare, de organizare și prezentare foarte bune
  • Limba engleză (avansat), limba germană (constituie avantaj)
  • Studii superioare (constituie avantaj)
  • Open-minded, proactiv(ă), atent(ă) la detalii și sociabil(ă).

Vei fi responsabil(ă) de:

  • Managementul proiectelor interne
  • Comunicare eficientă (internă și externă)
  • Livrarea serviciilor conform standardelor și a termenilor agreate
  • Furnizarea serviciilor de traducere

Ce îţi oferim:

  • Mediu de lucru smart & cosy
  • Dezvoltare profesională prin experiența dobândită alături de noi și training-uri
  • O cafea bună :).

Comp@Bens:

  • Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și dinamică
  • Full time job
  • Salariu fix
  • Tichete de masă
  • Calculator, telefon
  • Te sărbătorești frumos de de ziua ta naștere acasă (zi liberă)
  • Răsplătim fidelitatea - beneficii aniversare în cadrul companiei.

MINI INTERVIU (obligatoriu):

  • Care a fost proiectul tău de suflet de până acum?
  • Care este ingredientul principal, din punctul tău de vedere, pentru a menține relații bune de comunicare cu echipa/ clienți?
  • Cum poți aduce plus valoare?

Dacă te-ai decis, așteptăm cu drag să ne cunoaștem! Hai să facem o echipă bună!

Trimite aplicația ta la adresa de email: hr@atelieruldetraduceri.ro

Reprezentant Vânzări B2B

Ce așteptări avem de la tine:

  • Business / client oriented
  • Focusat(ă) pe rezultat
  • Experiență în domeniul vânzărilor
  • Studii superioare
  • Abilități de comunicare și negociere bune
  • Smart, open-minded, proactiv(ă), atent(ă) la detalii și sociabil(ă)
  • Limba engleză (avansat), limba germană (constituie avantaj).

Vei fi responsabil(ă) de:

  • Promovarea serviciilor Atelierului de Traduceri la nivel național și internațional
  • Prospectarea pieței interne/externe
  • Strategii și acțiuni de creștere a vânzărilor
  • Relaționare și extindere portofoliu de clienți.

Ce îţi oferim:

  • Mediu de lucru smart & cosy
  • Dezvoltare profesională prin experiența dobândită alături de noi și training-uri
  • O cafea bună :).

Comp@Bens:

  • Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și dinamică
  • Full time job
  • Salariu fix
  • Tichete de masă
  • Calculator, telefon
  • Te sărbătorești frumos de de ziua ta naștere acasă (zi liberă)
  • Răsplătim fidelitatea - beneficii aniversare în cadrul companiei.

MINI INTERVIU (obligatoriu):

  • Descrie cea mai eficientă metodă de abordare a clienților care funcționează foarte bine din experiența ta.
  • Care este feedbackul pe care îl primești frecvent de la colegi/ clienți.
  • Care este competența de bază a unui om de vânzări din punctul tău de vedere.

Dacă te-ai decis, așteptăm cu drag să ne cunoaștem! Hai să facem o echipă bună!

Trimite aplicația ta la adresa de email: hr@atelieruldetraduceri.ro

Vrei să faci parte din echipa #AdTwizards?

TRIMITE CV-UL TĂU